Bedbin
http://bedbin.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 İleri>>
Cevapla
kinap

www.myspace.com/bedbinn
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Ekim 2006 12:12 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
elininkoru

ARKADASLAR SUPER BI YOLDASINIZZZ!!!!!! KONSER DE ORDAYIM HEMDE 50 KISI ILE KOPMAYA GELIYORUM!!!!! KOPARIN BIZI!!!!!

ROCK FOREVER

BARISA ROCK SAVASA FUCK

ANLIYANA ROCK ANLIYAMIYANA KAMYON SOKSAN AZ!!!!


:d:d:dd:d:d:d PUHAHAHAH GRSMEK DILEGIYLEEEE
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Ekim 2006 12:32 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
knifeprty

konser le ayrıntılı bilgiler haberler kısmında mevcut ..bakıyosunuzdur zaten ordan :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Ekim 2006 11:23 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_PuNkEr_

harbidende güselmişşş uzun zamandan sonra ii bi eğlencess demek
işalla bi sorun çıkmass =))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Ekim 2006 5:48 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
KurbanbodoM

ooo ne zamadrr bekledgım haberr cok gusell yaaaa (:
Bu mesajın yazıldığı tarih : 18 Ekim 2006 6:53 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
weswicked

konser 11 12 kasım tarihleri arasında olacak omü kapalı spor salonunda girişler ücretsizbelej yani  yaş sınırı felanda yok sağlam iii gruplar geliyo yerel gruplarımızda var zati pogoya devam
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Ekim 2006 11:36 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_PuNkEr_

harikasınız yaa >:)  şuu konser hakkında biraz daha bilgi alabilrmiyiz??? mesela bilet fiatları falan :)))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Ekim 2006 2:04 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
weswicked

11kasım cumartesi günü omü rock festivalinde bedbin grubu olarak sahne alıyoruz animanında yer aldığı bu organizasyona herkez davetlidir hadi hayırlı olaa
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Ekim 2006 4:01 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
kinap

aralık ayı TBAL de konser ayı..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Ekim 2006 4:16 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
_PuNkEr_

artıkk bi konserin vakti gelmedi mi???? adam gibi müzik dinlemeyi özledik..  Az kafa dağıtalım yorulduk abii..      
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Ekim 2006 1:48 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 İleri>>